תגידו שלום לאח החדש והחתיך במשפחה.
טויוטה לא עוצרת באדום, גם לא זה של הקורונה,
ומשיקה את הדגם החדש, היוקרתי ומסובב הראשים של רכבי השטח.
אז מה יש לנו בוונזה שאין ברכבים האחרים?
הסוד הוא במכלול.
נתחיל ממערכת ההנעה ההיברידית, עם מנוע 2.5 בעל צריכת דלק מרשימה במיוחד
של 7 ליטר ל100 ק"מ.
ועם 2 מנועים חשמליים, רגע, ועוד אחד(!) על הסרן האחורי.
מה שמאפשר הנעה כפולה בלי דריישפט, והרבה פחות טלטולים וסבל לזה ש"זכה" לשבת במושב האחורי האמצעי…
מי שמכיר את הראב4 יודע ששמו הולך לפניו, בביצועים, באמינות ובנוחות.
הוונזה הוא האח המשודרג שלו, בעיקר מבחינת מראה ואבזור.
עם גיזרה חדשה ומסובבת ראשים ועם חוויית נסיעה מפנקת במיוחד,
לוונזה יש סיכוי טוב להפוך לממתק הנהיגה הבא של חובבי הSUV
גם בגזרת האבזור הוונזה מפנק במיוחד – עם תא נוסעים עשוי מחומרים באיכות גבוהה.
מערכת מולטימדיה חדשה, שסוף סוף תומכת בapple carplay וגם בandroid auto
עם מסך מרשים וגדול, מערכת שמע של JBL בעלת 9 רמקולים
וגם מראה מרכזית דיגיטלית עם מצלמה אחורית, משטח טעינה אלחוטי לסמארטפון,
מערכת חימום ואוורור בכל מושב! וכמובן מערכת הנעה ללא מפתח.
וחידוש מרענן, תרתי משמע, בדמות חלון גג שבלחיצת כפתור מתכהה ומרסן קצת את קרני השמש שחודרות לרכב.
שנדבר על בטיחות? שימו לב לזה!
הוונזה זכה בבחירה הבטיחותית ביותר מטעם ארגון הביטוח האמריקני לבטיחות בדרכים!
ובהחלט אפשר להבין למה, כשמכירים מקרוב את מערכת הבטיחות שלו – TSS 2.0 –
הכוללת בקרת שיוט, בלימה אוטונומית, בקרת סטיה מנתיב אקטיבית, שמירה על מרכז נתיב, אור גבוה אוטומטי, זיהוי תמרורים וניטור שטח מת.
לא הספיק לכם? בדגמים הבכירים תמצאו גם מערכת סיוע לחניה עם בלימה אוטונומית.
ולא נשכח את 7 כריות האוויר – קדמיות, צידיות ואפילו אחת לברכיים של הנהג!
את בקרת היציבות ומשענת הראש האקטיבית.
בקיצור, אם אתם רוצים להיראות הכי מגניבים בשכונה, וגם ליהנות מחוויית נהיגה יוקרתית ומפנקת, בעיר או בשטח, הוונזה הוא לגמרי הרכב בשבילכם!