ראב4 בנזין 4X4

מתחייבים לעסקה המשתלמת בישראל !!

דרמה בכל נסיעה

 

טויוטה ראב 4 אדוונצ'ר – הוא רכב השטח המתקדם ביותר ב2022.  בעיצוב חדשני ונועז הראב 4 הפך לרכב פנאי עם מערכת הנעה כפולה, מערכות בטיחות מעודכנות ונסיעה מסעירה הרבה יותר. 

מעוצבת קשוח

כבר ממבט חיצוני על הרכב אפשר לזהות את החידושים: הוא גדול יותר, ספורטיבי יותר, ואם תרצו, "שרירי" יותר… פגוש קדמי מתוח עם גריל גדול משמעותית,,פנסי ערפל מוגבהים, פגוש אחורי עם צמד סופיות אגזוז בולטות, מכסה מנוע מעוצב,, חישוקי 10 צלעות חדשים בגימור כסוף / שחור מבריק, תאורת לדים חדשה ואפשרות לשילוב צביעה ייחודי דו גווני חאקי-אפור עם גג אפור כסוף.

העיצוב החדש של ראב 4 מתבסס על הדגמים הקודמים של טויוטה ראב, שהיו מוצלחים,  ומקבל מתיחת פנים משמעותית שהופכת את הרכב להרפתקי ואסרטיבי יותר.

אוהבים קרבי? קיבלתם.

מותאמת אישית

הראב 4 גמישה ומתאימה את עצמה לצרכי הנסיעה בכביש או בשטח בזכות מערכת ההנעה הכפולה AWD-i ועם כושר גרירה מרבי של עד 1650 ק"ג!  היא מצויידת בלוח מחוונים הכולל מערכות חדשניות ומתקדמות כמו מערכת בידור עם מסך מגע, משטחי טעינה אלחוטיים, חסינות wi-fi, יציאות usb ועוד פיצ'רים שונים. הכל בהתאמה אישית לכם ולנוסעים!

בטיחותית יותר

טויוטה לא חסכו על הראב 4 החדשה והשקיעו בה את מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר, הכוללות מערכת התרעה למניעת שכחת ילדים ברכב, מערכת מתלים משופרת עם צמיגים רחבים יותר, בלמים חזקים במיוחד של Brembo (ברמת הגימור הבכירה יותר), יחסי דיפרנציאל חדשים מלפנים ומאחור ובקרת נהיגה אוטונומית לשיפור יכולות הנהיגה. השיפורים לא פסחו גם על המנוע, ביצועי הרכב וצריכת הדלק, כדי להפוך את חוויית הנהיגה למושלמת.

נוסעים אל העתיד

קווי העיצוב היחודיים של תא הנוסעים יגרמו לכם להרגיש כמו ברכב עתידני.

עם מרווח קרקע גבוה ועם עיצוב פנים דומיננטי במיוחד, הכולל מושבים בריפוד דמוי עור שחור עם תיפורים כתומים, הראב בהחלט משדרת את הווייב ההרפתקני והנועז. תא הנוסעים מצוייד בכל מה שתזדקקו לו בנסיעה: תאורת אווירה לד פנימית, שקעי טעינה מסוג usb-c, מערכת בקרת אקלים משודרגת למושב האחורי ואף כוונון חשמלי למושב הנוסע הקדמי.

הדגם החדש של הראב מציע חלל מרווח הרבה יותר עבור הנוסעים,  שיכולים להרגיש בנוח במהלך הנסיעה בזכות מושב אחורי בעל מרווח רגליים גדול יותר. ואם כבר מדברים על נוסעים – 5 נוסעים + מזוודות + ציוד ועדיין תרגישו לגמרי בנוח.

בקיצור

אם אתם הרפתקנים ומחפשים נסיעות באקסטרים ובהילוך גבוה,  מבלי לוותר על הפינוקים והיתרונות של רכב חדשני ונועז- הגעתם ליעד.

מפרט

ונזה

מחירון

מערכת הבטיחות

* ייתכנו שינויים קלים במפרט בהתאם למועד ההזמנה או לרמת הגימור ** מפרט זה אינו מהווה מצג מחייב, התמונות להמחשה בלבד.

השאר פרטים - ונציג יחזור אליך לתיאום פגישה

טרגט מוטורס

מחובר

למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם נציג >>

דילוג לתוכן